Etichete pentru produse

Etichetele au un rol informativ și seductiv fiind elementul major în vânzarea de pe raft a produselor. Aplicațiile lor sunt nenumărate în îndeplinirea acestui rol de figură a produsului.

Prima informație de care este interesat cumpărătorul pe care o afișează eticheta este cea de preț. Începând cu etichetele electronicelor, cele farmaceutice și sfârșind cu cele pentru grădiniță sau etichetele hainelor de copii, pentru bagaje ori biblioraft, lumea actului de vânzare-cumpărare este literalmente în proprietatea etichetei.

Pentru cei ce doresc imprimăm etichete la preț atractiv, de la tiraje de o coala la cele de milioane.

etichete dimensiuni mari pentru produse
Etichetele pentru produse pot fi la dimensiuni ce depăsesc A3

În cealaltă parte a scalei printăm etichete mici în tiraje la fel de mici pentru produse tip pilot, din piele, gen pantofi sau pentru produse textile făcute într-un număr redus de piese.

etichete pantofi
Tipăriturile de etichete pe carton sunt foarte versatile. Aici, etichete de carton pentru produse din piele

Etichetele produselor alimentare

Aici eticheta, îndeplinind canoanele de informație obligatorie, impuse legal, trebuie să aibă o exprimare convingătoare, coloristică apetisantă, un design care să funcționeze în declanșarea gestului de achiziție.

Spre exemplu, eticheta de ulei de măsline sau floarea soarelui trebuie să aibă un design care exprimă bucuria solară de a găti, originea naturală și sănătoasă a sursei, cerințe comune și etichetelor de miere de albine.

etichete autocolant alimente
Etichete de produse alimentare printate pe autocolant

Etichetele pentru uleiul de cocos, pentru produsele bio, trebuie să inducă aceea stare exotică de fruct îndepărtat plin de beneficii pentru sănătate. Sau se poate opta pentru varianta cu design frugal, bazată pe transmitere strictă de informație. Se recomandă ca aceste etichete să fie decupate rotund pe contur pentru a compensa stilul spartan a designului.

etichete ulei cocos
Etichete decupate pe contur rotund pentr ulei de cocos bio, natural

Zahărul și derivativele lui, ori produsele bazate pe dulceața au nevoie de un alt tip de etichete. Exprimarea plăcerii de a consuma gem de caise, sau cu prune trebuie sa utilizeze ca dominantă culoarea asociată cultural fructului din care se prepară. De exemplu, pentru căpșuni mai mult ca sigur eticheta va fi bazată pe culoarea roșie.

Conservele de legume, asociate cu toamna, cum ar fi murăturile, zacusca, gogoșarii au etichete ce trebuie să exploateze caracterul tradițional al acestui tip de preparate și aspectul de sănătate de care beneficiază întreaga familie, în special copiii.

Furnizăm servicii de tipărire și personalizare pentru toate tipurile de etichete de produse alimentare pe carton sau hârtie.

Un domeniu luxuriant prin varietatea tipurilor este cel al etichetelor nealimentare, pentru jucării, haine, pentru băuturi, ambalaj, textile pentru casă, lenjerii de pat...și lista poate continua ad infinitum.

etichete lenjerii pat
Etichetele pentru lenjeriile de pat au dimensiuni mari

Sticle, borcane

Ca principiu orice poate fi tratat ca și container, recipient pentru ceva anume are nevoie de indicarea conținutului prin etichete. Astfel de candidați sunt borcanele, sunt sticlele, existând o întreagă industrie de producere a etichetelor pentru sticlele de vin sau țuică ori bere, băuturi alcoolice sau carbogazoase, apă minerală - produse mult prea populare să nu atragă o competiție acerbă pentru atenția consumatorilor, rezolvată prin reclamă și etichete ce pot fi tratate oricând ca exemple de eficiență în promovarea prin intermediul unui spațiu mic. Uitați-vă la etichetele de șampanie și veți fi de acord cu fiecare cuvânt din cele scrise mai sus.

Și cum toate au un sfârșit, produsele devin deșeuri unde conform normelor europene acestea trebuie separate în containere etichetate corespunzător. Cât privește consumul de băutură se știe că duce la farmacie unde etichetele trebuie citite foarte atent și respectate indicațiile farmacistului.

Influența etichetei

Așa că în ecosistemul produselor aflate în rafturi etichetele joaca un rol major, de capturare și influențare în decizia de cumpărare. Eșecul în calitatea de agent de promovare al etichetei duce la vânzare slabă a produsului. Adică la extincție, pe termen lung. Evitați această consecință prin acordarea de atenție, timp și fonduri atunci când "faceți" etichete, dar mai ales prin angajarea unor profesioniști ce pot produce etichete cu succes la vânzare.

Raspundem exact si rapid. Intreaba-ne!

Trimite