Etichete pentru produse cosmetice

etichete cosmetice

Oferim o gamă specializată de materiale rezistente la apă, ulei, substanțe chimice, o clasă de adezivi cu aderență mărită, film de laminare anti umezeală. Procedeul de printare este prin folosirea de tehnologii de top ce asigură culori vibrante și consistente peste standardul obișnuit al industriei. Exact cu ce sunt învațați clienții de cosmetice de multă vreme. Cere-ne mai multe detalii

Extraordinarul a devenit standardul în producția de etichete pentru cosmetice iar noi ne conformăm perfect acestor cerințe.

Combinăm posibilitațile oferite de printarea digitală cu utilizarea creativă a capacităților de decupare personalizată, embosare, tratamente de lacuire selectivă pentru a obține combo-ul perfect de care are nevoie eticheta.

Etichetele cosmetice trebuie să surclaseze un numar de provocări. Sunt deseori aplicate pe recipiente complexe care sunt deformabile, non-rectangulare sau rigide. Eticheta se conformează recipientului și trebuie să adopte o formă atipică. E necesar să aiba o rezistență marită la anumite condiții de mediu ca expunerea la caldură, umiditate și manevrări dese pe o perioadă mare.

Furnizăm de ani buni etichete cosmetice de înaltă calitate pentru piața produselor de înfrumusețare și sănatate în orice design, marime și contur cerute de caracteristicile de afirmare și comunicare prin ambalaj. Clienții nostrii obțin astfel încrederea clienților lor și poziție într-una din cele mai competitive piețe.

Această experiență susține producerea unor etichete de calitate exceptională ce pot face diferența între succes și eșec.

Etichete atrăgătoare pentru produse cosmetice

Produsele cosmetice, de obicei având un volum redus (rujuri, pensulele de fard, tuburi, perii de rimel), au o cerință specială privind puterea de aderare a etichetei pe suprafețe mici. Pentru mai multe informații privind printarea etichetelor personalizate pentru produse cosmetice va rugăm să ne contacta-ți.

Cum să iasă produsul tau în evidență?

Produsele de cosmetică și machiaj sunt remarcate datorită unei etichete atragatoare. Acest lucru este efectul unui design care exprimă frumos identitatea produsului în termenii clientului.

Sporirea atractivității etichetelor se poate face astfel:

  • Află ce caută în mod obișnuit clienții când citesc o etichetă cosmetică
  • Oferă etichetei tale un aspect premium folosind straluciri metalice aurii, argintii prin aplicare de folio
  • În capătul opus, utilizează claritatea unei etichete simplificate la maxim, așa-zisul aspect de non-etichetă, popular în zona produselor de frumusețe și baie
  • Folosește etichete prietenoase cu mediul printate pe materiale regenerabile pentru a sublinia un aspect cât mai natural și mai "verde"
  • Cere ajutorul unor experți în etichete pentru a atrage mai mulți clienți prin îmbunătațirea aspectului etichetei

Daca produsul dvs. are cerințe unice de formă a recipientului / containerului contactați-ne pentru a discuta opțiunile de etichetare posibile.

Finisări disponibile și tipuri de adezivi

Etichetele cosmetice sunt disponibile cu adeziv permanent, extra-permanent sau removable, adeziv reatașabil. Se poate printa pe hârtie autocolantă, PVC (plastic) alb, transparent, auriu metalic sau argintiu. Etichetele PVC sunt rezistente la apă, la agresiune mecanică, zgârieturi, etc. La cerere se poate aplica un film de laminare pentru extinderea protecției.

Câteva sfaturi

Pentru brandingul profesional al produselor tale de îngrijire a pielii, unghiilor sau machiaj, etichetele produse de noi sunt perfecte. Utilizarea lor începe de la simpla aplicare a etichetelor de hârtie de la tubul cu ruj de buze și până la aplicarea unei etichete profesionale de PVC laminat pe sticla de șampon.

Toate produsele de îngrijire personală au nevoie de etichetare

Dacă intenționezi sa vinzi o gamă de produse de genul îngrijirii personale ori cosmetice îți oferim câteva sfaturi din experiența noastră.

Fă ca produsul tau sa atate cât mai bine. Din orice punct de vedere!

Cu toții dorim să ne vindem produsele, dar ceea ce vindem este ambalajul. Împachetarea și prezentarea generală este canalul prin care atenția clientului este atrasă. Acesta e un aspect atât de important încât, nu puține sunt cazurile în care costă mai mult prezentarea produsului decât produsul în sine.

Nu lăsa pe ultimul plan aspectul produsului, indiferent de calitățile intrinseci ale acestuia, nu se va vinde singur. Ambalajul e cel care crează oportunitatea de cumpărare!

Mărime

Prima decizie pe care trebuie să o iei este mârimea produsului. De acest lucru depind o mulțime de alte lucruri, de aceeia această decizie are nevoie de timp și judecată.

Șampoanele mari și balsamul de păr în recipiente mari are cerințe diferite privind etichetarea decât produsele de frumusețe mărunte. Ca o notă, a vinde mai puțin produs pe unitate este de multe ori perceput și asociat cu o calitate mai bună.

Material

Containerele / recipientele sunt facute din 3 tipuri generale de material: plastic, sticlă și materiale metalice, ultimul tip fiin dîn creștere. Plasticul este cel mai comun, ieftin și adaptabil. Dar un recipient de sticlă sau aluminiu indică un nivel complet diferit de calitate și se asociază fără stridență cu un preț premium.

Anumite tipuri de conținut sunt incompatibile cu o clasă întreagă de materiale plastice. Spre exemplu, anumiti solvenți, substanțe emoliente, uleiuri pot afecta, reacționa cu plasticul recipientului. Cereti furnizorului dvs. o mostră și observați coabitarea cu plasticul a produsului dvs. pe o perioadă de câteva saptămâni.

Culoare. Claritate

Culoarea poate adauga o atingere de eleganță or poate, prin exagerare să fie un fiasco total. Albul, negrul sunt alegeri sigure. Nuanțele strălucitoare sunt îndraznețe dar, ca orice alegere îndrăzneață, poate avea consecințe neplanificate și nedorite.

Un container transparent poate fi riscant, culoarea produselor aflate în brigadă pe raft putând fi neuniformă și nivelurile de umplere să nu fie strict identice.

Un recipient mat inspiră cu siguranță o anumită clasă de eleganță.

Forma

Pentru recipiente forma cilindrică este cea stoc și prin urmare cea mai suportabilă economic. dar poți alege să folosești un recipient pătrat. Sunt disponibile multe forma dar pe lângă faptul că sunt scumpe pot cauza anumite probleme la aplicarea etichetei. Vezi etichete conice

Alti factori

Situațiile individuale sunt fiecare cu constelația ei de cerințe diferite și ce apare ca o problemă insurmontabilă într-un caz, în alta situație nu este nici măcar o problemă. Dar alți factori ce pot influența alegerea împachetarii sunt:

  • Forma atipică: Recipientele standard sunt mai ieftine decât cele cu formă personalizată, mai puțin dacă se comandă în cantități mari
  • Prețul: Atâta vreme cât poți vinde cu profit, costul ambalajului e suportabil
  • Afișarea: Vor arata produsele tale bine în raport cu vecinii de raft?
  • Umplerea: Gâtul recipientului trebuie să fie suficient de larg pentru gradul de vâscozitate al produsului

Mici indicații

Dacă aveți deja brandul exprimat într-un design împachetat în fișiere de lucru profesionale e extraordinar! Dacă sunteți o firmă mai mică și doriți să fiți asistat în designul etichetei, oferim servicii de packaging și design ca vă vor ajuta să vă materializați viziunea.

Vă oferim câteva indicații ce vă pot facilita alegerile

  • etichete transparente dacă doriți un aspect de "fără etichetă"
  • laminare lucioasă sau mată
  • embosare pentru etichete ce ies literalmente din tipar
  • policromie sau o singură culoare
  • folio metalizat cu folie aurie sau argintie
  • etichete pliate pentru respectarea informațiilor obligatorii sau de expunere a unei povești de brand
  • nenumărate dimensiuni și forme
  • etichete pe hârtie cu textură
  • etichete permanente sau detașabile ori multistrat

Prin utiliarea printării digitale, firmele mici aflate la început pot arăta la fel de bine ca și competitorii lor internaționali

Aspect vizual

Pentru produsele cosmetice etichetele nu pot fi mai puțin decât profesionale în felul în care arată.

Sunt puține domeniile în care apectul vizual al ambalajului să aibă atâta importanță ca în industria cosmetică. Orice produs gândit să îngrijească și să înfrumusețeze trebuie sa "stralucească" de la prima privire de multe ori în cel mai adevarat sens al cuvântului. Aceasta se întâmplă nu doar prin modul de imprimare (folio metalic auriu, argintiu) ci și prin tipul de material și calitațile lui tactile.

Suntem dedicați în intregime producerii unor etichete perfect adaptate cerințelor de mare calitate asociate produselor de îngrijire personală. Ajutamla evoluția și rafinarea oricărui tip de ambalaj, cutii, borcane, tuburi, fiole pentru parfumuri, uleiuri, sapunuri, machiaje, produse destinate îngrijirii dinților, parului, față și corp. Recomandăm calduros etichetele în rolă datorită calitaților de automatizare privind aplicarea etichetelor.

Rezistență pe toate fronturile

Etichetele adezive pentru îngrijirea personală nu doar aspectul e necesar să fie la cote înalte dar și rezistența la diferiți factori. Trebuie să rămână lipite pe toată durata de viață a produsului și usor de citit în ciuda elementelor ca apa, ulei care au efect de deteriorare asupra etichetei cosmetice în mod natural în timpul utilizarii produselor. Etichetele în rolă produse de noi garantează că lista ingredientelor va fi vizibilă tot timpul, nu vor pălii sau dispare.

Etichete transparente pe polipropilenă

Producem etichete "no-label" pe film polipropilenic. Acesta e făcut să urmeze linia suprafeței pe care se aplică, fie ele inegale sau pe laturile rotunjite ale borcanelor. Practic materialul pe care sunt printate devine invizibil consumatorului. Sunt ideale pentru sticluțele, fiolele de parfumuri, borcanele cu cremă, printarea pe film transparent fiind de departe mai accesibilă ca și costuri comparativ cu tipărirea directă pe recipiente.

Recomandarea noastră este sa comandați etichete în rolă pe care sa le aplicați cu ajutorul dispenserelor pentru a evita lipirea cu bule de aer în stratul cu adeziv, cum se poate întâmpla în cazul lipirii manuale.

Nu e obligatoriu ca etichetele să fie printate pe transparent și sa aibe acel aspect de "fără etichetă". Etichetele se pot printa pe film auriu sau argintiu, ca și pe alb opac și aplicate finisări de innobilare prin embosare. Țineți cont ca perspectiva asupra etichetelor cosmetice nu e doar vizuală ci și tactilă. Operați si pe această direcție pentru a avea șanse cât mai mari pe piață.

Tipuri de etichete frumusețe și sănătate pe care le producem:

  • balsam de buze, balsam pentru păr
  • loțiuni și creme
  • săpun și șampon
  • dezinfectant de mâini
  • creme de protecție solară
  • parfum și apă de colonie

Avantaje ale etichetelor cosmetice printate digital

  • tiraje mici pentru produse locale sau evenimente speciale
  • numerotare secvențială, aplicarea datelor de expirare, diverșilor identificatori
  • coduri de bare, qr
  • imagini variabile
  • contribuim la timpul mai mic de inserare în piață al produsului tău

Lucruri de evitat

  • etichete înselătoare în afirmații, etichete false pur și simplu
  • neafișarea numelui producatorului, adresa, cantitatea netă a produsului
  • lipsa informațiilor obligatorii prin lege, a ingredienților, avertizările alergenice, diverse certificări

Raspundem exact si rapid. Intreaba-ne!

Trimite