Sfaturi pentru eficiența broșurilor publicitare

Caracteristica de a păstra informații durabile, valabile pe o perioada de timp mai mare pe care o au broșurile face din ele, în cadrul campaniilor publicitare, de marketing, un instrument important și deosebit de util. Cu condiția să respectați câteva reguli simple de concepere a broșurilor.

Reguli de respectat când faci o broșură

O broșură este tematica din principiu. Informațiile cuprinse într-o brosură sunt unitare, circumscrise unei anumite teme. Modul în care rezonează prezentarea temei, calitatea informatiilor, cu așteptările publicului țintă este direct răspunzător de succesul sau eșecul unui program publicitar bazat pe broșuri.

  • Aspectul mai puțin vizibil al unei broșuri este profilul publicului căreia i se adresează. O precizare studiată a acestui public crește simțitor eficiența mesajului promovat prin broșuri. Un conținut care ține cont de vârsta, etnia, demografia, distribuția sexelor în publicul tîntă.
  • Fiind un material promoțional cantitativ, broșurile publicitare trebuie să se sprijine pe un layout gândit să focalizeze atenția într-un mod cât se poate de convenabil. Separă blocurile de text prin titluri descriptive.
  • O broșură publicitară trebuie să depășeasca propria versiune alb negru, caracteristică manualelor, carților în tiraje mici. Efectul asupra celor ce studiază broșura, dat de utilizarea culorilor, alese în așa fel încât să rezoneze cu tema, este garantat. Folosiți policromia pentru un impact psihologic dens.
  • Imaginile atrag atenția involuntar, incomparabil mai ușor decât textul. Folosirea imaginilor tematice și estetice este obligatorie pentru a captiva interesul celui ce parcurge conținutul broșurii. Încorporați imagini largi ce umplu pagina, în mod creativ în layoutul broșurii. Studiați orice brosură de corporație și veți vedea ca se utilizează fotografii ce pare că depășesc marginile paginilor.
  • Conținutul, informația prezentă în broșură trebuie să fie lizibilă, clară și corectă gramatical.
  • Alegeți dimensiuni generoase pentru broșură, între mărimea minimă tehnic necesară și cea favorizată estetic, dacă nu aveți constrângeri de buget, alegeți formatul mai mare, marimea broșurii având influență promoțională corespunzătoare.
  • Un format mai mare permite o utilizare a spațiului alb mai bună. Folosiți spatiul alb cu intenția de a ghida lin parcurgerea paginii de la un bloc de informație la altul. Spațiul alb echilibrează zonele active din designul broșurii cu spații de odihna vizuală. Menajați prin design și layout atenția clientului ca pe o resursă rară și valoroasă. Spațiul alb vă ajută în această strategie astfel ca broșurile create să își atingă scopul pentru care le faceți să existe - promovarea eficientă.

Raspundem exact si rapid. Intreaba-ne!

Trimite